Bu Blogda Ara

29 Ekim 2010 Cuma

mantık dışı akıl yürütme

  Bir İrlandalı, Dublin'de bir bara gider, üç bardak bira ısmarlar; önce birinden, sonra diğerinden, daha sonra da üçüncüsünden birer yudum alır ve bu sırayla içerek üç bardağı bitirir.Ardından üç bira daha ısmarlar. Meraklanan barmen, " her seferinde bir bardak alıp içsen, diğerleri ısınmaz" der.
  Bunu üzerine adam, "Biliyorum. ama benim iki kardeşim var; biri Amerika'da, diğeri Avusturalya da oturuyor.Birbirimizden ayrılırken, birlikte içeceğimiz günlerin  şerefine hep böyle içeceğimize söz verdik. Yani bardakların ikisi kardeşlerim, biri benim için."
  Barmen duygulanır,"Ne hoş der."
  Adam kısa süre içinde barın müdavimi olur ve her gece aynı şekilde içer. Derken günün birinde adam gene bara gelir ve bu sefer iki bardak ısmarlar. Barmen biraları verir ve içten bir üzüntüyle , "Başınız sağolsun." der.
  Adam gülümser, "Yok yok, kardeşlerim hayatta... Ben yalnız din değiştirip Mormon oldum; o yüzden alkolü bıraktım."


 - severim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder